Sorry, datorn lagga

Sorry att jag inte har skrivit nåt. Datorn laggade.

Tjo! idag är jag skit tröt men det är 5 korta lektioner
så jag klarar mig nog.
Gissa vad som händer den 12 mars? (på fredag)

Då kommer "Remember me" ut och Eclipse-trailern :D
Vad jag har längtat på båda XD
I fredags så var jag på Kulan ju och hälsade på några
kompisar som ni vet och jag van ju en biobiljett för att
jag har varit med i blogg tävlingen och för den så ska
jag gå och se Remember me på fre. Antingen ensam
eller med Gina elr Kim. Ja får se. Så redan nu kollar jag
när man kan reservera biobiljetter för jag vill ju få bra
platser. :) hejdå


Kommentarer
Postat av: Kulan Jenny

Ja det var roligt att du kom förbi!!

kul oxå att biljetten kommer till användning!!

Sköt om dig/ Jenny

2010-03-09 @ 16:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0