"Remember me" imorgon 21.10

Imorgon så ska jag först iväg till Ingela och Henrik för att
gratta deras barn på sin födelsedag (som var igår menendå)
Och efter det så ska jag gå och se "Remember me." :D
Själv igen bara för att Kim inte svarar och mamma gillar inte
att gå på bio och hon kanske inte kan. Sen så svarade aldrig Gina
på fb. Men det är jun inte så att filmen blir sämre för att man går själv
bara att det blir lite tråkigare :(

Nu så har jag kommit hem från skolan och är väldigt stolt för på bilden
så håller vi ju på med graffiti och min bild blev så här:

Den lilla är skissen och den stora håller jag på med nu.


Kommentarer
Postat av: viktor

snyggt

2010-03-12 @ 17:33:15
Postat av: viktor

NOT med hello kitty

2010-03-12 @ 17:33:31
Postat av: wanteds

det där är inte grafitti ;O

2010-03-14 @ 17:25:47
URL: http://taake.blogg.se/
Postat av: bloggaren

kanske inte men den blev godkänd av bildläraren

2010-03-14 @ 17:54:31
URL: http://dagbokensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0