Linnea 14år våldtagen av Oskar 16år?

Jag har inte läst så mycket om detta med det värkar
som om det är sant att Oskar 16år har våldtagit Linnea 14år
och en annan tjej i högstadiet. Som några av er kanske har
läst så har pojken hyllats och Linnea har blivit mobbad.
Det finns några grupper på facebook som hyllar Oskar
men det finns en grupp som stödjer Linnea, så om du tror
att detta är sant och du vill stödja Linnea som har fått stå
för sig själv för att ingen trodde henne, bli medlem på denna
grupp HÄR.

Det krypper fan i min kropp när jag tänker på att det är
tjejer som blir våldtagna varje dag för att killarna ska
ha lite kul. Det är ju förjävligt. Man är ju mentalt sjuk och
är helt dum i huvet fall man gör en sak. Visst det finns inte
bara killar som gör detta och jag säger inte heller att det är
ALLA som gör det för det finns tjejer också men det är mest 
killar som gör detta. Det är lika sjukt iallafall.


Kommentarer
Postat av: steffi

han är ju så jävla korkad, han gör det och sen erkänner han (han är inte korkad för att han erkänner utan för att han har gjort det)

2010-03-26 @ 15:27:37
Postat av: soffi

stakars henne :(

2010-03-26 @ 16:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0