Kom hem lite

Jag åkte hem lite tidigare en vad jag skulle, det var sådär
Kulan. men när jag kom ditt så satt Gina och Anita vid
datan och skrev på sina bloggar ♥
Sen efter att jag åkt till Ropsten för att det var så :( på kulan
så ringer adam och frågar var jag är och då hade han och Michaela
kommit. Då var det för sen för att åka tillbaka för bussen kom inte
förns om 20 min (då) så jag får väl träffa dom någon annan gång.

När jag var på Kulan så fick jag mitt pris för att varit med på bloggtävlingen
och det var en biobiljett. Kan man bli gladare eller :P ♥  LOVE BIO  ♥
Så den 12 mars (eventuellt den 12) så ska jag gå och se på "Remember me"
men Gina eller Kim.

Det som står på min önskelista nu är:

1. Twilight-boken (på engelska)
2. New Moon-filmen
3. Se "Remember me" :P
4. Och att jag kan få typ miljoner biopresentkort så jag kan se på bio när jag vill :)

Hej då ♣  

Bio 4-ever och Twilight 4-ever

love you

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0