Desperate housewives

Ikväll är det Desperate Housewives!

Idag har det ju varit en slapp dag som
jag skrev förut :P
Vi har haft spanska, ma, musik, sv och idrott.
Nu sitter jag och gör ingenting och jag kommer
inte på något. Kollar i några tidningar och läste
just att Stephen Moyer är avensjuk på Robert Pattinson.

Så här stog det (asså det är ett citat som han har sakt)
" Han är en tönt. Han är vampyrernas
motsvarighet till bantningspulver och
cola light."

Inte för att jag fatta så mycket om vad han mena
men aja det står att han var svartsjuk/avensjuk i allafall.

" True Blood"- skådespelaren Stephen Moyer spyr
sin galla över "Twilight"- konkurenten Edward Cullen"


Ha det bra
// BELLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0