Bada med Mathilda.

Idag har jag badat med Mathilda på Forskgrenskabadet.
Och nu sitter jag hemma och lyssnar på Justin Bieber ♥ ♥

Snart ska jag skriva lite på min egna novell som jag har hittat på XD
LOL det är klart jag har hittat på den ;P
Jag kansek ska kolla på "New Moon" med mamma och Berndt sen.
dom har sett "Twilight" så nu ska dom se tvåan <333

asså jag är inte lika galen i Twilight längre som jag var förut. Jag
tror att det är så för att jag blev så twilight-galen på engång så det
är liksom "över" men jag vill ändå jätte gärna se dom andra filmerna
som ska komma. Jag hoppas värkligen att "Breaking Dawn" kommer
bli bra annars blir jag besviken :(

kisskiss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0