ärligt talat så känns det som om mitt huvud ska explodera.

Det känns värkligen som om mitt huvud ska explodera just
nu. Även fall jag tóg en alvedon, det dunkar och gör väldigt
ont i mitt huvud nu, hör knappt var jag tänker.
Det blir nog så att jag lägger mig direkt efter "Vampire Diaries"
och jag kommer nog somna under dagen också efter som
jag bara ligger i sängen. Så som det känns just nu så tror jag inte
att jag kan gå till skolan i morgon heller för jag skulle ju inte
kuna konsentrera mig på lektionen så som mitt huvud dunkar.

Hoppas ni andra mår bra
MHV dagboken

Kommentarer
Postat av: Jocke från Kulan

Krya på dig!!!

Kom gärna ner när du blivit frisk! :)

2010-03-11 @ 16:16:51
URL: http://kulanlidingo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0