Såg New Moon igen

Idag har jag kollat på "New Moon" igen för andra
gången:) Men första gången var ju bättre för du
vet man ju inte vad som skulle hända efter något
annat har hänt :P Jag kollade på den som gick 20.30
för man kunde reservera den. Det är bra för då kan
man som barn reservera :D

Imorron är det Söndag, en väldigt seg dag.
Har inget att hitta på eller som jag vet att
jag ska göra och alla affärer är stängda.
Bara en skit tråkig dag helt enkelt.

Här kommer lite saker jag vet att jag ska
göra fram över:

11/1 skolan börjar :(
14/1 kl:17.19.00 dansträning
16/1 dansupvisning Vasa Teatern
17/1 dansupvisning Vasa Teatern


puss och hej ska sova nu hejdå

Kommentarer
Postat av: Julia

oj shit, juste, vi har dansträning om tio dagar :P

2010-01-04 @ 20:57:43
Postat av: Anonym

2010-01-05 @ 12:47:48
Postat av: Bloggensbloggare

Japp det har vi och nästa vecka har vi också dans träning i två timmar i torsvik

2010-01-05 @ 12:48:52
URL: http://dagbokensblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0