Nu har jag beställt alla bökerna

Igår beställe jag alla Twilight<3 bökerna för
endast 426Kr och dom kommer om minst 3dar <3

Nu sitter jag och diskuterar med Jakob på FB,
Han har skrivit så här:

3% av alla tonåringar skulle gråta om de såg
Robert Pattison (Edward Cullen från Twilight)
stå på toppen av en skyskrapa, och hoppa.
Om du är en av de 97% som skulle sitta där
och äta popcorn och skrika "DO A FLIP!"
kopiera och klistra in detta som din status.

Jag skrev: Skit på dig Jakob det skulle
fan vara mer en 3% som skulle gråta
:@ du är bara avis för att han är skit
mycket snyggare en dig och för att
han är en jätte stor kändis <3 Rob <3

och han skrev:
Jag är snyggast, rob är ful.

jag svara:
Haha, om vi skulle be alla kvinnor be att
rösta mellan dig och Rob<3 om vem som är
snyggast så skulle det bli Rob <3

han svara:
kvinnor fyfan

jag svara:
*tss*

slut XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0