Jag längtar enu mer tills jag ska åka till...

Jag längtar enu mer tills jag ska åka till Örebro nu.

När jag kommer till Örebro så ska jag ringa
Jempan och fråga fall hon vill följa med till
Gustavsvik för nu har jag bestämt mig att
jag ska hoppa från 7:an och kanske till och med
10:an

För nu när jag har sett "New Moon" och att
hon klipphoppade (men inte på riktigt men ändå)
så tror jag att man ändå får värsta adrenallin kick
och jag är ass spend nu så jag vill känna hur det är,
inte bara att få en lite kick i kroppen utan att hoppa från 7:an.

Jag får nästan ångest att jag inte kan göra det imorron
för jag vet endå inte ett ställe som har 7:an i Stockholm :S

Ska försätta läsa i sista kappitlet i "Ljudet av ditt hjärta" nu.
Och på måndag får jag min månadspäng 300kr så då ska jag
köpa "Så länge vi båda andas" <3

hej då<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0