Jag kommer köra ett Twilight race under dom kommande dagarna! Mycket Twilight kommer det bli<3

För er som inte har sett Twilight eller New Moon
så kommer lite fakta om filmerna.



Twilight är baserad på Stephenie Meyers succéroman “Om jag kunde drömma”.

Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington.
Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som
staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska
Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Edward
har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går
ingen säker, minst av allt Bella, som är den person Edward älskar
mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på
knivseggen mellan begär och livsfara.






New Moon är baserad på uppföljaren till Twilight; “När jag hör din röst”.

Bella firar sin födelsedag tillsammans med Edward och hans familj.
Men firandet får ett minst sagt abrupt slut när Bella skär sig på ett
inslagningspapper till ett paket och familjens “yngsta” vampyr inte
kan lägga band på sina känslor utan kastar sig över henne.
Händelsen får Edward att inse vilken fara han och hans familj
utgör för Bella och han ser ingen annan utväg än att lämna henne…



Här är dom 4:a bökerna som alla kommer bli film
innom framtiden :P Själv har jag bara läst ettan
"Om jag kunde drömma" men jag har sett både
"Twilight" och "New Moon" tvåan var bättre en
ettan men det kanske är annerlunda i boken.



Jag vet att jag typ har blivit en vampyr själv för att
jag har blivit så besatt av filmerna och enu mer av
bökerna. Asså jag kan börja gråtta så fort jag tänker på
att Edward lämnar Bella eller bara kärleken mella dom <3<3
Spc när dom är på sjukhuset i ettan LOVE IS IN THE AIR
så mycket.


 

Ni kanske minns det uppskattade Julia Stars numret som kom ut för inte så länge sedan ,proppat med Twilight bilder, posters osv.? Hanna Hallborg har nu berättat att det kommer ännu ett i februari, det får ni inte missa :D

Såhär såg förra numret ut!


Kommentarer
Postat av: Jessica Kulan

Hej tjejen! Nu har bloggtävlingen dragit igång!

2010-01-07 @ 09:59:10
URL: http://kulanlidingo.bloggplatsen.se
Postat av: Wilda

jag ska köpa alla twilight tidningar som kommer komma ut :)

2010-01-08 @ 07:31:58
Postat av: Julia

Jag, håller med om att tvåan var bättre :D

ses på dansträningen

2010-01-08 @ 07:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0