Jag just nu.....

Jag just nu......

Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt. :P
Humör just nu? Tråkigt
Kläder just nu? Min Rolling stones tröja med mjukis byxor.
Musik just nu? RnB/ Pop
Hur många kuddar sover du med? Två jätte mjuka. 
Spelar du nåt instrument? Nopp
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska
Vem är viktigast för dig? Min mamma och mormor
Bio eller promenad? BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIO  såklart
Är du kittlig? Ibland, men alltid kittlig när mamma kittlar mig XD
Snarkar du? Inte vad jag vet.
Stjärntecken? Jungfru, fyller den 4:de september
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att jag skulle kunna stanna
tiden och att det är bara jag som kan röra mig.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Kanske, skulle vara rätt coolt
Gillar du att sjunga? Aaa men är inte så bra på det :S
Vad gör du om du får hicka? Dricker massa massa vatten eller håller andan. Det funkar :D
Vad längtar du mest efter just nu? Att vi ska åka till Egyptien i april.

Ha det bra kexchoklad XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0