DAtan funkade inte :(

Vaknade kl:09.00 för att ducha sen skulle
jag gå och sätta mig vid datan och då så
funkade ingenting den var bara blå och jag
kunde inte stänga sv den. Jag blev skit förbanad.
Men aja vad kan jag göra. Sen tänkte jag kunde
spela Wii, vi har flera spel, ett fiske spel, Wii sports,
Super Mario och det här resport spelaet och ett
gitarr spel samma som gitarr hero fast på Wii men
utan gitarr, så då spelade jag Mario och jag kom ganska
långt över första borgen sen dog jag när jag spelade
men då får man ju nya liv men då börjar ALLA
nivåer om så då slutade jag spela.
Kollade på tve istället sen tänkte jag att
jag kunde gå ner till biblioteket och lämna en bok
och se fall "När jag hör din röst" hade kommit
som jag har reserverat. Och den hade kommit så
då lånade jag den, sen när jag kommer hem
och börjar läsa så börjar det mitt i ett kapitel
och jag tänkte "men så här börjar ju inte filmen,
visst bökerna och filmerna är inte så lika gämt
men ändå" så jag kollade ner på sidans numer
och då står det att det är sida 93. Jag blev skit sur
för jag hade ärkligen sett fram emot att läsa den.
SÅ jag gick till baka ditt och pratade med dom och dom
bara:

-"Ja du får gå upp och prata med dom där uppe vi här kan inte göra nått"
så jag gick upp till vuxenavdelningen och pratade med dom i kassan där
Jag: - "Den här boken saknar 92 sidor"
hon: - ja, när lånade du den?"
Jag: -"idag alldeles nyss"
hon: - "Okej men asså jag kan inte göra något"
Jag: - " Men asså jag har väntat på denna bok i en vecka och när jag 
             får den så saknar den 92 sidor"
hon: - "Vad vill du att jag ska göra?"
jag: - "du kanske kan ställa mig först på väntelistan?"
hon:-  "Nja, men jag kan ställa dig så du står 3:a"
jag: - "a det blir ju bra"
hon: - " hej då"
jag: - "hej då"

sen när jag kollar nu så står jag på plats numer 18

Jag är ass sur ska gå ditt imorron och klaga

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0