Nu får det vara nog :@

Nä nu är jag skit tröt på denna snö, kom en kvart
sent till dansen och fick gå hem från T-centralen
till Odenplan för det går inga bussar hem därifrån
sa dom :/ och sen tog det evigheter för tågen att
komma fram för gröna linjen. Ja visst är det typiskt
att det måste just vara den gröna linjen som det är
fel på :@

Nu sitter jag och lyssnar på musik och sen ska jag
läsa lite. Vilket innebär att allt är som vanligt.
Först lyssnar jag på musik och sen så läser jag
Twilight-böckerna <3

Vecka 9 så är det SPORTLOV jippi!!
Jag tror att jag ska åka lite skidor eller vara hemmos
mormor och morfar elr nåt sånt XD
 Roll Snowstorm 

Det var ganska roligt när jag gjorde ett test på FB om
man var missbrukare av twilight och mitt svar var:
  
Är du beroende av Twilight
Resultat: missbrukare i högsta grad
du har läst böckerna väldigt noga, kanske till och med
flera grånger och känner till alla detaljer! du är ett mycket
stort fan! precis som vi;D

och det stämmer ju väldigt bra utom att jag bara har läst
bökerna en gång var utom den sista som jag håller på
att läsa för andra gången nu och är snart klar <3
Jag tycker att den är bäst utom när man måste läsa dom
kapitlen som handlar om Volturiet.

ha en bra dag P&K //Bella





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0