Jempan

Igår så åkte jag och träffade Jennifer vid "liket" (en fontän i örebro)
och vi gick lite på stan och jag köpte ett par mjukisbyxor
från Bikbok och vi tog en varmchocklad och bara pratade.
sen gick vi hem till henne och pratade med några killar på
kamrat. Efter det bestämde vi oss att vi skulle ha snöbollskrig
och vi fick två andra att vara med. Vi åt ungsbakadpotatis efter.
Jag sov över hos henne för hon hade sovmorgon till 10.10
sen åkte jag hem och har ätit salad till lunch läser lite i Julia
som har lite twilight-spc i numret och där såg jag också att
Twilight tidningen som skulle komma ut i februari kom ut den 11/2
och dom finns på coop, ica,Pressbyrån mm...

ska köpa den på onsdag när jag åker till stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0