delad 3:a plats :)

Det var tråkigt att jag inte kunde komma men i går så åt jag chips och dipp
och kollade på Let's dance och "Snakes on a plane" Filmen var bra inte alls
så läskig som jag trodde den skulle vara men den får en 8 av 10 :)

Nu så är det bestämmt att jag ska åka upp till Stockholm ikväll kl:18.10 och
kommer upp till Stockholm kl:21.00 fall det inte blir några förseningar ofc.

Idag så vaknade jag runt halv tio och åt maka och fil till frukost sen efter det
har jag bara läst i "Så länge vi båda andas" igen för andra gången men jag
har typ 7 kapitel kvar som jag ska läsa ut snart tänkte jag. Men först så ska
jag lyssna lite på musik och bara chilla.  Ha det bra tillsvidare <3


Kommentarer
Postat av: Kulan

Hej där!

Det var tråkigt att du inte kunde komma i fredags, vi saknade dig här på Kulan.

Du har ett pris att hämta här hos oss för att du deltagit i vår bloggtävling.

Sköt om dig vännen!!

Hälsningar jenny på Kulan

2010-02-23 @ 16:17:24
Postat av: Bella

Ok jag ska se när jag kan komma och hälsa på:)

2010-02-23 @ 16:45:04
URL: http://dagbokensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0