TO DAY

Idag har jag varit i skolan:P och vi har haft
SO, Spanska, SV, Lunch, NO, Livskunskap och Profil
och då har jag Fotboll<3 sen hade jag skoltidnning
men jag tyckte det var för tråkigt.
Sen åkte jag till mammas jobb Balence (ett gym)
och hämta hemnycklarna för jag har tappat bort min.
sen åkte jag hem till Odenplan och åt räster från i
går som var lasagne och sen satte jag mig vid datan men 
om någon timme eller så ska jag till stadsbiblioteket
som ligger 100 meter bort från våran lägenhet.

Som vanligt är jag inne på facebook och
chattar med mina kompisar för jag har inget bättre
för mig men ska snart ska jag bara läsa några sidor i
engelsa boken som vi måste i skolan:( skolan suger.
lyssnar lite på E.M.D<3 och så men ni måste erkänna
E.M.D äger eller hur. det finns inte några bättre låtar
en deras kanske en eller två men inte fler.
Som jag har skrivit förut så har jag ju deras nya skiva

"A state of mind Delux"
som är skit bra.

Och jag har ju också skrivit att Danny är snyggast och det stämmmer
han är blonde och smal, han har magmuskler och en skit bra röst<333
sen är ju också mattias och erik bra men inte snygga om jag måste
välja mellan erik och mattias så blir det mattias.

När jag möte min mamma så fick jag en sak från Alexander Erwik
som han gav till henne till mig och det var "hannah montana the movie"
dom hade haft massa utlåtningar på hans jobb och då fick han den
men han gav den till mig. Men det var synd att jag redan hade sett
den:( men Tack endå. Alexander Erwik är en jornalist typ
eller något liknande iallafall så känner han massa kändisar
och han e det själv också men endå så det är lite kul för då
känner man verkligen en kändis som också känner nästan alla andra
kändisar. gå gärna in på hans blogg http://finest.se/userBlog/?uid=463&beid=1206471
så blir han säkert glanXD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0