Idag har jag varit...

det första jag gjorde idag var att åka till lidinö och dansa som började
idag jag dansar med Michaela och ida sen åkte jag till rampen
med Gina och på vägen till rampen så möte vi Assar och Noel.
Assar går i min klass och Noel i Ginas. Sen kom andreas och emrik till rampen
+ massa andra som vi kände och några kände vi inte men jag och Gina
satt i stora rampen och kollade på när killarna åkte sketbord.

här är assars sketbord:
snygg va:P


När klockan var halv fyra åkte jag hem för att städa.
För kl:17.00 skulle min moster och hennes pojkvän + Kim komma
och fira mig i efterskott så nu sitter vi och äter tårta och då fick jag
t.ex ettpar halv strumpor, ett fotarmband och ett H&M presentkort
av kim och ett av moster och hennes pojkvän.

Så nu har jag tre presentkort på H&M för 650kr samanlackt
av alla tre korten så av en fick jag 200kr och en 200kr och en 250kr.

men nu ska jag ut dit och prata  med dom puus och hej

här är korten:
heheXD


Kommentarer
Postat av: Gina<3

du skulle ha lagt ut bilden på assar utan tröja :P

2009-09-18 @ 17:03:04
Postat av: adde

hon kanske inte e lika onormal som dig gina

2009-09-24 @ 12:29:25
Postat av: Gina

Skoja :P

2009-10-04 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0