:(

jag hade dataförbut ett tag det är därför jag inte kunde skriva något:(

Men i går så shoppade jag på H&H med mina presentkort och
det blev en ny bh, ett par hotpans till dansen,
en ny foundation och en tröja men mamma
tycker den var för genomskinlig så hon ska
kolla fall den finns i en annan färg.
Sen shoppade jag lite på STADIUM
och det blev ett par benskydd till
fotbollen och två par fotbollsstrumpor
och en vattenflaska.

Idag hade vi Högsätraloppet i skolan
och när man går på högstadiet så
springer man 6,7km. men jag
gick runt och jag gick jävligt
långsamt, för mig och två andra
kompisar tog det 1timme och 40 min
men för tre andra tog det 1timme och
43 min hehe!

snart ska mamma och Berndt gå
och handla tacos så vi ska alltså äta
tacos mm...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0