jag har skaffat...

Jag har skaffat smiley center där det finns massa
olika smileysar som t.ex  
Sweden 
 
Phone Shocker  Recliner  Crazy 1  Ouch    Valentine balloons  Valentine artist  Call Me Glitter  I Love You    Spray I Love You  I Love You  Peace Sign     Girl 2   
och massa andra.

i dag har vi haft Matte, SO, Spanska, Lunch, Läs halv timme,
Arbets pas (jobba med det man behöver) Mentors tid
(går igenom nästa veckas läxor) , Arbets pas igen och sen Råd
fast det var inga råd i dag.

På lunchen åt vi potatismos och lunch korv med ost och tomat
över korven det är jätte äkligt och potatismoset var så där
I går när jag möte mamma (jag glömmde skriva detta)
så köpte vi en ny trjöja från SALT som är svart och lite lång
ungeför till mitten av baken och den har en knapp och en
ficka på magen (en som man kan sätta händerna i från båda hållen)
nu väntar jag bara på att mamma och berndt ska komma hem
så att vi kan äta för jag är dööö hungrid hejdå!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0