IDAG

Idag har jag bara slappat och haft spa.

Jag började med att rensa och tvätta huden
från bakterier och sen la jag en mask
som är blå som ni ser på bilden:P


sen i morron ska jag ringa och beställa en tid 
hos "STUDIO PAUS" på Östermalm för en
ansiktsbehandling i 30min fast man kan också
välja massage i 30min men jag tänker välja
ansiktsbehandling.
 

Nu sitter jag och läser en bok som heter " Vargbröder"
av Michelle Paver den är bra men jag tycker synd
om vargungen:(  Om ni har läst den så skriv gärna en komentar
eller skicka ett melj till   [email protected]
 Angel Glitter Text  Beating Heart många kramar och pussar

från 


Kommentarer
Postat av: IDA WARG

Det var jätte gott! Vad härligt med ansiktsbehandling :)

2009-10-27 @ 19:11:00
URL: http://idawarg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0