gott



Idag kollade jag på "Prinsessa" kl:18.30 på Sergel
men den var inte så bra men jävlit rolig.
Killen som är en utav huvepersonerna är så jävla söööt
(om ni har sett den så menar jag han som är bög)

Sen åkte jag hem ocg nu lyssnar jag på musik
från skivor, jag skulle lyssna på 105.1 , 105,9 och 107,5 men
det är sån jäkla dålig motagning på mitt rum så det
brussade ganska mycket.

I morgon ska jag gå upp kl:9,15 för att jag dansar kl:11.00
och då dansar jag på lidingö på "Trim Center" i Torsvik
och det tar en halv timme 45 min att åka dit.



I förregår var jag och min mamma och shoppade skor
till mig vi köpte ett par gympadojjer som är dom
svarta och lila från stadium och ett par lila fingervantar.
ett par fotbollsskor som är svarta och oranga från stadium
och ett par mjuka varma skor från deichmann som är bruna.
och från deichmann köpte vi också en mössa.

Men ååååååååå  det funkar inte att ladda över bilderna
från mobilen så jag ska försöka igen och igen å igen
tills det går:D


http://gic.blogg.se/

GÅ IN PÅ DEN BLOGGEN NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




   Lips 2  Peace Sign   puss puss hejdå






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0