.........................

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att
jag har varit i skolan:P

Första timmen var det SV från 8.15 till 9.05
sen idrott som börjar 9.20 och slutar kl:10.15
efter det så hade vi bild från 10.45 till 11.45
och sen lunch till 12.55 och sen hade vi det
tråkigaste ämnet som jag tycker iallafall
det var matte:( Sen på måndagar är det
läxläsning för dom som vill och då gick
jag på det och övade och gjorde lite
repitioner till matte provet imorgon
hoppas jag klarar det annars måste man
göra om på sovmorgonen och det vill jag inte

just nu sitter jag och lyssnar på musik
och så måste väl jag skriva ett inlägg på
http://gic.blogg.se/ som mina kopisar skattar om
att jag ska skriva igen men eftersom jag inte skriver
så mycket i denna blogg så blir det att jag skriver
mindre i gic bloggen (gå gärna in på den)



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0