hej!

hej!!

Idag har vi hafft ett prov om kroppen och jag hadde
inte övat elr läst någonting i kroppenboken
men jag tror att det gick bra jag skulle gå på en sak kl:13.30
och vi slutade kl:12.30 men jag fick gå innan sen åkte jag tillbaka
sp jag kunde vara med på tjej-snacket för bara vi femor det är kul när inte fyrorna
får vara med och nästa torsdag ska vi äta kladkaka och leka några lekar det ska bli kul:)

Och imorgon är det disco så jag ska på disco med några kompisar det är melan kl.19.00-22.00
och det är på lidingö på högsätravägen 10 på kulan det kostar 25spen och är för 4 och 5¨:or
om ni kan och hittar så får ni gärna komma på discot det är åttaflickorna som årnar det
det kommer säckert att bli kul. hoppas ni kommer.

Kram från bloggens bloggare hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0