hej!!!

Hej!!

Idag har vi inte gjort så mycket men vi har haft bild i skolan
och på Kulan har vi i 5:an haft Tjejsnack vi körde "heta stolen"  och
ett sorts kul som heter "positiva-kul" och pratade om olika saker.
Men nu sitter jag vid datan brevid killarna som lyssnar på "Family Guy" 
på youtube.com och dom har på väldigt hög volym och det är störande
efter det är Adde och Alex som är ganska jobbiga det är derför dom inte
sänker volymen.

Men nyheten är att jag INTE är singel för att igår frågade
Jackob på hockeymatchen när A-laget (lidingö) spelade mot
Valentunna. Men det stog 1-1 när den var slut så det blev
förlängning på matchen i 5min men det stog endå 1-1
och då blev det straffa och då van valentunna med 2-3.

Men nu är jag och Jackob ihop och om ni som går i 6-9:an i högsätra skola.
och ni läser denna blogg så ska ni bara veta att jag inte är kär
i Alexander Olander längre ok jag erkäner jag va kär i honom men inte längre.

Men nu är min data tid slut så måste sluta.

Hejdå!!  PUSS PUSS och vill bara hälsa till min kompis Jossan för hon hadde namsdag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0