BRUNO

Igår kom jag hem från Örebro och sen så åt vi midag och när
klockan närmadae sig kvart i  nio så åkta vi till bion och
kollade på BRUNO den var ass rolig och bra
så jävla bra

ska äta frukost nu och så får vi se vad jag gör senare. puss & kram


glömde att skriva att när jag var på bion så fick vi vänta i ca20 minuter
innan den börja så då kom det in en tjej som sa att det fanns två allternativ
och det första var
1. gå med henne och få pengarna tillbaka och få en fri biljett.
2. eller stana kvar och vänta på att den börja och få en fri biljett.
(bion började 3min efter hon hade sakt det)

hejdå

Kommentarer
Postat av: karin

jag såg den också den var ass rolig.

och mycket roligare en bruno

2009-07-24 @ 08:25:00
Postat av: bloggensbloggare

japp, tycker samma

2009-07-24 @ 08:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0