Tjoo!!

Tjooo!!  det var ett tag sen tror jag:P


I går sov jag hos en kompis som heter Idha och Gina sov också över.
Men nu idag så ringde sarah till idha och frågade fall vi kunde bada allihoppa
och det gorde vi så vi badade ret länge sen gick vi hem till idha
inte sarah dårå men gina och jag vi spelade lite musik och så sen gick gina
hem och ca kl:16.30 skulle dom åka på midag så dom skjusade mig till
ropsten och jag åkte hem och nu lyssnar jag på musik  för vi ska kanske ha ett klassparty
på kulan och käna in pengar till klasskasan och så.
och jag har bra mixmusik hemma men nu ska jag göra mig iårdning ska hem till en kompis
hej då


Ps. Ni som inte vet hur ropsten fick sitt namn så kommer jag säga det nu
Jo ropsten fick sitt namn för att föritiden fanns det ingen bro till stockholm
så man stog på en sten och ropa på båten som var på andra sidan och om man hadde tur så fick man 
skjus till andra sidan.
Därför heter det Ropsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0