nu...

Hej!


Let's Dance 2009


Ingen har väl missat att Let's Dance har premiär ikväll. Har ni tittat? Deltagare:

Morgan Allning (Komiker)
Carl-Jan Granqvist (Krögare)
Isabella Löwengrip (Blondinbella)
Mojje Johansson (Barnprogramledare, musiker)
Hasse Aro (Programledare)
Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
Linda Haglund (Friidrottare)
Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
George Scott (Boxare)
Magnus Samuelsson (Starkaste man)
Laila Bagge (Idoljury medlem)
Elisabet Höglund (Nyhetsankare)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej!!

idag har det varit kul men jobbigt för nu var det ju min sista dag i norra ängby
och jag han inte säga hej då till alla:(
Men jag tänkte eftersom det var siata dagen i dag så skulle jag
fråga chans på Wiliam D... Men det blev inte riktigt så utan det blev
så att Rosa,Cicci och Carro gick hem till wille och frågade åt mig men nu vet jag att jag skulle
gort det istället utan att stå runt hörnet och vänta på dom:(
För han sa nej tveksamt så ja jag vet inte men jag vet att jag gorde det fel och ångrar det jätte mycket.

Men nu ligger jag och mamma och har SPA hemma.

Oj! jag somnade hehe så det här var igår som jag skrev om.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Men nu skriver jag om det som ska henda idag.


idag ska jag kolla på en dansuppvissning. Det var hos dom som har
uppvissning jag har dansat och sak börja igen det är TrimCenter.
och sen vet jag inte kansek ska henga med kompisar:)


Men jag skriver mer när dagen är slut för nu ska jag äta frukost jag vaknade just hejdå!!

Kommentarer
Postat av: mmmm

morgan e inte alls komiker.han e skådespelare om du har nån hjärna!!

2009-01-28 @ 17:19:04
URL: http://mmmm
Postat av: bloggens bloggare

morgan är vist en komiker sök på googel elr fråga dina föreldrar om du nu vill veta

2009-02-01 @ 13:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0