ishockey

Hej det var längesedan!=)


Idag har jag varit i skolan och vi har hafft elevensval
och tipspromednad och litte andra saker.
Men senare idag har jag kollat på en ishockey machts (fall det stavas så)
Äää det var lidingö som spelade mot nåt anat lag som jag inte vet vad det heter.
Lidingö van med 3-1 det var kul att kolla fall det inte var så jä**** kallt jag
stog där och höll på att frysa ihjäl och sen skulle jag gå till lidingöbannan 
och det skulle bli skit kallt men som tur var det Gurras mamma som körde förbi 
och lämnade mig i centrum (Gurra spelar i laget  lidingö 98 det var dom som spela)
Som tur så stog bussen vid busshållplatsen när jag kom så jag inte bihövde
frysa igen.
Så jag åkte hem och hämta min läxa och gorde den och ny kollar jag
på nåt prugram på kanal 1:an som heter nåt jag vet inte vad men det värkar vetigt:)


Ps. jag har fått en mobil där jag har en data slad till så att jag kan ta kort och lägga
det på bloggen  ha det got hej då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror inte att nån bryr sig man fattar ju ända inte det är så mycket stavfel

2009-01-25 @ 18:01:28
Postat av: bloggens bloggare

men läs den inte dårå fall du har problem med det

2009-02-01 @ 13:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0