gott och blandat

hej!


jag kommer inte skriva lika mycket längre men när
något roligt har hent så kommer jag skriva det.
Och nu är det bästemt jag börjar högsätra på mondag
jag vet at jag har skrivit det här men jag skriver det igen
Jag kommer värkligen sakna Wiliam D i 5D och några andra killar som
Arre, Luce, Simon A-L, Carl, Isak, Sebbe och massa andra killar och tjejer
inte för att jag är kär i killarna jag nämde efter Wiliam men det är nåt som gör att
dom bityder mer an ändra killar mer eller mindre jag hoppas inte dom läser det här då
för mitt eget bästa.

Men nu ska jag kolla på tve och bada hej då!!



Ps. Jag ska fråga mamma om bilderna men jag hinner alldrig.<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0