31/12-08 till 2/1-09

hej och gott nytt år i efterskot!

Ja vi börjar med 31/12-08.
Det började  med att jag åkte till Jenifer och spunk
och vi åt lunch och så klockan:18.00 så gick vi till Tomo och
pratade lite och sånt kl:20:00 så åt vi mat efter det så gick vi ner till
grannarna och sjöng sing star  och lekte lite sen gick alla vi ut
utom några som stanade inne och sköt fyverkerier både små och stora racketer
sen åt alla efteret hos grannarna och sen blev klockan:23.30 då gjorde
alla sig iordning och så klockan blev:23.45 och vi började gå till slottet
när vi var frame så hadde fyverkerierna precis börjat och det pågick i ca 5min
men det var mycket bättre  föra året då pågick det i ca en kvart och var mycket bättre
racketer.

sen gick alla hem till sig så vi gick hem till jenifer och spunk(mike)
och kollade lite på tv sen la vi oss.

Det var den 31/12-08 + lite i 1/1-09

I går var det ju den 1/1-09

Och då åkte jag hem för jag och Jenifer bråkade.

nu kan jag in´te skriva mer göär det ikväll hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0