Har handlat klart alla julklappar

Idag har jag varit och julhandlat klart.
Var på Hötorget med Alexandra och Viktor
och julhandla. Sen gick vi in på ett ställe
där man kan få sina klappar inslaggna
gratis och få julrim till presenterna.
Efter det åkte vi hem och jag åt pyttepanna,
sen har jag kollat på tv och ska snart äta igen
men det har ju gåt 4timmar :P sen om en
kvart ska jag kolla på Anna Ankas jul på 3:an.

Imorron ska jag till stallet och jul pynta lite i
Santinas spilta (Santina är min skötar häst)
Och sen på Onsdag kommer min mormor och
morfar upp till Stockholm för dom ska åka på
semester över jul och ny år så dom kommer
och hälsar på.

Hej då så länge <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0