Dagens outfit

Lite sen att lägga ut men det här hade jag på mig
första dagen på HÖGSTADIET som var i dag Jippi!!!!!!



jag kommer inte ihåg var allt är sköpt men byxorna och kläningen är köpta
på Apt´ ( Apawtment Stockholm och väskan någon stans utomlans
och solglasögonen är ju köpta på PUNKT-SHOP skorna vet jag inte

pusspuss




När jag var i skolan så fick alla en egen kalender där man kan skriva ner saker som
händer och saker som ska hända och den var vit och så stog det UNG med stora
svarta bokstäver och det tyckte jag och steffi inte var så snyggt så vi styla om våra
kalendrar och min blev så här  TA-DA

den blev lite suddig dårå




Man kan ju bara inte gilla E.M.D.<3 dom är ju så bra och snygga jag bara
älska Danny iipp han är så snyggggggggg

redo till den 30/8 hehe




Kollade på " En shopaholics bekännelser" och "MAMMUT" och sen hyrde vi också 
"Skotten i Knytsby" men den har vi inte tittat på en

 
Mammut var så där En shopaholics bekännelser var jätte bra och så får vi se hur den andra filmen är:)

puss skriver imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0