gott & blandat (interjuver, mode och skvarer mm)

Blogginterjuv med: FOKI

Hej Foki! Varför började du blogga??

-jag börja blogga när jag flytta från
Jokkmokk till Umeå. Till en början
så bloggade jag bara för att min kära
lillasyster och mana vänner från Jokkmokk
skulle kuna följa min vardag, och se
vad jag gör i Umeå. Men sen blev min
blogg plötsligt jätte populär och
jag fick massor av läsare.
 
Tjänar du pengar på bloggen??
om inte, har du fått några erbjudanden?

-Jag tjänar inga stora pengar på bloggen,
som mest blir det några hundralappar per
månad. Men jag bloggar ju inte för att bli rik.
på det, jag bloggar för att det är kul.
Det är ungefär som att skriva en dagbok.

Vad är roligast med att blogga?

-Det roligaste med att blogga är att
få uttrycka sig genom text och bilder.
Att se hur folk reagerar på vad man
skriver, vissa av dom är så
himla söta!

Vad är tråkigast med bloggen??

- Ingenting är direkt tråkigt. Men
spam och klotter bland kommentarerna
är ju en aning trist.
Folk som skriver sina bloggadresser
30 gånger i en och samma kommentar,
och sedan upprepar det 15-20 gånger.
 

Det var en liten interjuv av Foki





Inne i höst


1. Paljetter.
2. Pälsväst.
3.Lägga till en kedja.
4.klipp av jackan.
5.Kuvertväska.
6.Topp med ena axeln bar.
7.klänningar
8.NITTAR.
(På t.ex. skor och jackor)
9.korsett.
10.grungeväst.
11.frans väskor.




Kändisarnas mode!


Söta Ashley Tisdale gillar mönstret som troget dyker upp varje sommar. En blommig
klänning är ett måste i sommargarderoben,men funkar faktist långt in på hösten också.
Inspereras av Ashley och kombinera favoritklänning med en kort kavajjacka, tuffa skor 
eller varför inte ett par flipflops för maximalt avslappnad utstrålning under varma sensommardagar?


Stillsäkra Nicole är kanske långklänningar mest trogna bärare och visst blir man sugen på en
svepande, fotsid historia när man ser henne i sina underbara?
Välj sommarens skönaste matrial, chiffong, eller satsa på en lite mer boheminspirerad variant.
De så kallade gudinneklänningarna är här för att stana. I höst bär du den med en snygg
jeansjacka och en lång sjal, inga problem!

Chole vet exakt vad den korta klänningen gör för hennes ben.
Bär den i kombiation med höga klackar för att maximera dina
spirors skönhet! Chole är alltid fantastisk vaker och får mig att
vilja investera i en mängd miniklänningar att bära in i det sista.
När det kombinerar jag dom bara med ett par täckande strumpbyxsor - lätt!




pusspuss hejdå





Kommentarer
Postat av: hg

coolt att du vet sånt

2009-08-17 @ 05:50:24
Postat av: ashley tisdale

love ashley tisdale

2009-08-17 @ 05:51:18
Postat av: Anonym

sv: Jo det är Kissie på min header! Och det står inte ens Kissie. Tänk om det vore en annan då? ;D Och bilden kommer från hennes blogg. Ha det bra, xoxo /bloggfjortis.blogg.se

2009-08-17 @ 16:10:49
Postat av: Anonym

Oj sorry,svarade på fel kommentar!

Men du får nästan samma svar ; Jo,det är Kissie.

Bilden kommer från hennes blogg! /bloggfjortis

2009-08-17 @ 16:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0