Tjejmässa

hej!

Igår så var jag och steffi på badet och badade och sen åkte vi hem till
henne och käkade sen cyklade vi till centrum och hyrde en film som
heter " Nio Liv "  jag vet inte fal den var bra elr dålig för ja somnade
till den och sen vaknade jag ca kl:00.27 så då satte jag på den igen 
men somnade vid samma ställe som innan.

Sen nu idag vaknade jag vid åtta och åt frukost medans steffi åkte
på simtränning och sen kollade jag på "hannah montana"  kl kvart över nio
då är dom nya avsnitten sen pyslade jag litte och nu sitter jag vid
datan.
Och snart ska jag ringa Arian och be honnom komma till Steffi
vid halv tolv för vi ska kläut honnom till en tjej för vi ska till
tjejmässan på elverket.
det börjar kl:13.00 och dom 250 första får guddibags från make up store
med massa smink så jag ställer mig i kön ca kl 12.00

hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0