Påsklov

Jippi!!!

Äntligen är det påsklov och idag ska vi som INTE går på kontrakt på Kulan
ska sova över här. det gjorde vi föra året också när jag gick i 4:an och då kollade
vi på film men nu vet jag inte vad vi ska göra jag får skriva det imorgon istället vi
i 5:an som ska sova över är följande:P Jag, Gina, Idha, Adam O, Arian och Steffi
(jag vet inte fall det kommer någon mer dmen det var dom jag vet kommer ellr är här)
och dom i 4:an är Oskar, Linnea, Fabbe, Alexander och Marc jag tror att det inte är någon mer.

iallafall nu är jag inte kär i Jackob längre utan Edvin i elles hockeylag men
han går i 5:an.

den 25april är det tjejmässa på Elverket på lidingö och Kitty Jutbring kommer
och köra nåt slags som liknar "hasses brossas låtsas syras kompis" det stavas typ så:S
och sen kommer också Maja Alderin och Little Marbles. det är öppet från kl:13.00 till 20.00
kitty kommer ca kl:16.00 och kör sin grej.
Men inträdet kostar 50kr men det kommer finnas massa saker man kan göra:) det kommer bli skit
kul tycker jag:D

KRAM på er alla





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0