PÅSKlov

hejhej!

idag har vi på kulan varit på Cosmonova och kollat på en 3D film om
djur i havet det var en bra film:)

Nu ska jag och några kompisar ut och skoja lite:P
sen ska jag till stallet och ta hand om Amber min skötar häst
hon är helt svart och har grå man och svans
och jag har börjat rida på torsdagar nu så jag ska rida på torsdag
föra gången var det hoppning som var bra för jag älskar att
hoppa jag fick hoppa Eddie han är bra på att hoppa men är inte lätt att stanna.

nu ska jag gå hejdå

Ps. Skriver i morgon=)

Kommentarer
Postat av: cicci

zeta jag saknar faktist dig lite men jag e glad för du slutade i vår skola, fördu pasade int ein i vår miljö. du blev mobbad och det var inte bra.

2009-04-09 @ 10:57:20
Postat av: cicci

zäta jag saknar faktist dig lite men jag e glad för du slutade i vår skola, fördu pasade int ein i vår miljö. du blev mobbad och det var inte bra.

2009-04-09 @ 10:59:09
Postat av: svar

jag vet att jag inte passade in det var också därför jag slutade där och för att jag blev mobbad och jag saknar er också inte alla men några:)



kram

2009-04-10 @ 17:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0