PÅSKLOV


TJA!!!

Igår så kollade vi på titanic. jag har inte sett den förut men den var jätte bra
och skit sorlig på slutet när titanic sjönk dom andra som var på kulan bara skrattade
åt dom som trilade ner och slog i sej:(
Men skit vad bra dom har gjort den filmen och sen gick alla och borstade tenderna
för det skulle vara tyst kl:23.00 men man fick viska jag somnade ganska snapppt
 som var tråkigt för jag ville prata med dom andra.
Men nu sitter jag vid kulans data och skriver i min kära blogg och bakom mig i data
rumet sitter Linnea och Fabbe som är inne på Stallet.se själv är jag medlem men jag
tycker det är tråkigt.
så jag håller mig till bloggen och aq.com

nu ska jag ner till rampen och bara hänga med kompisarna Idha och Gina

puss och kram er egen bloggare izabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0