sista skoldagen

Heeej!


Ni mins väl att jag sa att Fredagen skulle bli jätte rolig va??
Ja vad bra men jag tar till baka det det var inte så bara som
alla har sakt och det blev

ingen dans på skolgården och inget juldisco som dom sa.
och sagan som skulle vara den bästa sagan i hela unerversum
var inte ett dug bra tycker jag iallafall.

Och nu har jag bestemt mig jag slutar norra ängby skolan och börjar i högsätra men
jag kommer sakna några jätte mycket och specielt en kille <333 ja jag
är kär i honom och det är ........   Wiliam D i 5D i min skola norra ängby alltså
han är inte den snyggaste men han är så zööt och det som är
det bästa är att han är speciellll till skilnad mot dom andra killarna.


Ska ringa en kompis nu och kolla när bion går och försöka övertala min mormor att jag får gå
aså jag är i örebro under julovet hos dom och firar jul och ny år där fast ny år firar jag med min
bästis Jenifer i örebro.

Kommentarer
Postat av: izabella det är min blogg jag skriver till

jag hoppas killarna inte läser det här inte Wiliam heller men jag vill endå att han ska läsa den:(

2009-01-08 @ 13:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0