Julafton

Heej och god jul!!!

Ja idag är det ju julafton som alla vet dom flästa iallafall:-)
och idag har jag varit med min morfar och tänt ljus hos hans släkt och sen åt
vi risgrynsgröt sen kollade vi på Kalle Anka och Kan du vissla Johanna
efter det åkte jag och min mamma och mormor och tände ljus på mineslunden
där min riktiga morfat´r ligger och vilar:-)Jag träffade aldrig honom för han dog innan jag födes:-(
OK slut pratat om det sen åkte vi hem och käkade jul mat och åt en bit radiokaka och sen kollar
vi på tv och det gör vi med förutom jag som skriver dena blogg som heter dagbokensblogg.blogg.se
som ni alla vet eftersom ni kollar och läser det jag skriver nu.

Men nu ska jag säga lite av jag fick men inte allt det årkar jag inte
Så jag fick:Ett par skor, två böker, två kläningar, en skarff OSV........

Men det bästa av allt var att jag fick ett present kort på *Make up store*
och inte bara det när jag går dit så kommer dom sminka mig så jag slipper
göra det själv och så får jag som sakt 495kr att handla för och om jag går till
stäler där mamma och Karin köpte present kortet så får jag nåt gratis¨jippi:-)

Oj jag skröt nog lite mycket där men fall ni har fåt nått riktigt bra så får ni jätte
järna komentera det på min blogg:-)

Nu ska jag kolla på tv med familjen puss och kram God Jul!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oekj kul för dig har inget och säga jag får inte sminka mig så jävla mkt för att jag är barn men jag fick pengar

2008-12-29 @ 16:16:28
Postat av: svar

oki men jag får pengar när jag vill

2008-12-29 @ 16:29:18
Postat av: Anonym

:):):):):):):):) men hoppas du kan köpa nåt fint på make up store ändå /samma person

2008-12-29 @ 16:39:34
Postat av: Anonym

det där från samma person då menar jag som det första inlägget

2008-12-29 @ 16:41:14
Postat av: svar

jag fattar och jag bihöver inte pengarna till att handla där för det är ett PRESENTKORT om du inte kan läsa.



och vem är du:@

2008-12-29 @ 21:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0