Gustavsvik (örebro)

Hej alla bloggare och ni andra!!!!


I går var jag hos min bästis Jenifer och då var vi på sveriges största
äventyrsbad som heter Gustavsvik.
Och vi var där i ca 5h och åt där.
när vi var på badet så träffade vi två tjejer som heter Hanna och Isabell.
Sen åkte vi hem till henne och jag sov över där

Sen i dag var vi på Marieberg ett köp center i örebro och köpte julklappar
och käkade på MAX.
Efter det åkte jag hem och nu är vi där
jag sitter och skriver dena blogg om min gårdag och idag:-)


Ska slå in julklappar nu  hej dåååå!!


                                                                                                 Önske lista


1. En ny mobil som inte är cp
2.Spelet   Wii
3.En Iphon    ( eller hur nu det stavas)
4.En bok som heter Ful    (jag han aldrig läsa klart den i skolan och jag ska ju byta efter julovet)
5.Att jag får börja dansa igen
6.Pengar:P
7.Ny cyckel
8.Smink
9.Kläder
10.bästa nyårs festen ever



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad bra att du fick nr 1, 4, 8, och 9 i julklapp sen får du nr 5 när kurserna startar igen :)

2008-12-27 @ 21:16:44
Postat av: svar svar

japp:)

2008-12-27 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0