gott nytt år=)

Hej och gott nytt år!


Nu är klockan bara 10:00 men jag kan inte skriva sen
utan jag gör det imorgon.

Så här kommer min dag se ut:)
Idag klockan:13.00 så kommer jag att åka till min bästis Jenifer
som jag ska fira nyår med och en kompis till hene och spunk och tomos familj:=)
Sen kommer vi äta och lite så ca 20.00 åker vi till tomos familj
och typ äter midag sen spelar vi lite byzz och spel klockan:23.15
gör vi i ordning oss  och går mot slottet i stan men innan så smäller  vi
egna små fyverkerier och sen till slottet sen går vi hem och hittar på not kul
sen går man hem:)


Så kommer nästan min dag/natt se ut hej då ska äta frukost<3

Ps. Dom smäller jätte stora racketer på slottet nästan alla som bor i Örebro
går dit iallafall ungdomar och såna som har unga barna som jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0