Glöggbjudning

Hej!!!
Förlåt att jag inte kunde skriva nåt igår men det var för jag var på en glöggbjudning på en båt
i stan och kom hem för sent.
Bjudningen började klockan 17:00 men jag och mamma och Linda var där ca 18:30
Vi drak glögg och åt pepparkakor men jag fick en slaks vit glögg och det var inte så gottit
så jag åt pepparkakor i massor istället
och kollade in båten hur den såg ut och så.
sen åkte vi hem och jag kollade på mitt favo program och sen gick och la mig.
Idag detemot har jag varit i skolan och vi har haft historiga om nobel och lite mate och eget arbete.
Vi skulle ha haft musik men vår musik-lärare Patrik var sjuk det var tråkit men vi fick sluta tidigare.


Ska kolla på nobelmiddagen nu då  och se när mamma serverar drottningetn Silvia
hej då

:):):):):) ha det got alla   KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0