Discot 13/12

Hej alla på blog.se!!!

Igår var jag på ett disco på kulan som ligger på lidingö (det var den fritids gården jag gick på inna norra ängby)
Det var jag, Adam O, Ousman och maryam där och några från skärsätra och en annan skola .
Det började klockan 19-22 det var ganska kul inte så bra musik men så fort man frågade hon som sat i
dj-båsen så sa hon
-Men låt den här jävla mix-låten gå nu.
men annars var det kul om inte ca 7 fjortisar skulle varit där så vi körde 1 danstävling och ca 5 tryckare och alla dansade inte då.
Men jag vann danstävlingen iallafll, jag fick 20kr i att handla för och ousman och en annan kille fick 5kr.
Så såg min fredags ut utom skolan då.

men hej då alla bloggare på blogg.se:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0